ПКҚК
ПАЦИЕНТТІҢ ҚҰҚЫҒЫ
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі
№2 Жаңаөзен қалалық емханасында «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының Кодексінің 58-бабына «Медициналық қызмет көрсету сапасын сараптамасына» сәйкес пациенттерге қолдау көрсету қызметі (ішкі бақылау) құрылды.
Пациенттерге қолдау көрсету қызметі функцияларына медициналық көмек көрсету тәртібінің бұзылу фактілерін анықтау кіреді.
Осыған байланысты, егер СІЗДЕР:
* медициналық қызмет көрсету сапасымен қанағаттанбасаңыз;
* медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекі қарым-қатынасқа ұшырасаңыз;
* тегін медициналық қызметтің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтер үшін медицина персоналының ақшаны талап ету фактілерімен кездессеңіз;
* сондай-ақ, егер СІЗ медициналық қызмет көрсету тәртібіне немесе сапасына байланысты проблемалық мәселелерге кез болсаңыз,
СІЗ пациенттерге қолдау көрсету қызметіне жолықсаңыз болады. Объективтілік және ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында сіздің шағымыңыз комиссиямен және Сіздің қатысуыңызбен қарастырылатын болады.
СІЗ өзіңіздің шағымдарыңызды аты-жөніңізді және мекен жайыңызды көрсетіп, медициналық ұйымдағы 1 қабатта орналасқан «өтініштер мен шағымдарға» арналған жәшікке қалдыруға болады, және де шағымды медициналық ұйымның www.gorpol.mangystau.kz сайтына жазуыңызға, сондай-ақ 8 (72934) 92 7 18 сенім телефон арқылы хабарласуыңызға болады.
Пациенттерге қолдау көрсету қызметі СІЗДІҢ шағымыңызды «ОСЫ ЖЕРДЕ және ҚАЗІР» және 5 күн ішінде қарау нәтижесі бойынша ақпаратты ұсынады.
Құрметпен,№2 ЖҚЕ әкімшілігі